joi, 19 iunie 2008

Ce-am avut si ce-am pierdut...

A mai trecut un EURO peste noi, prieteni, si ne putem considera cu ceva mai multumiti decat eram pana acum.
Am fost acolo. Nu am stat doar sa ne uitam la altii cum fac spectacol. Am incercat si noi sa facem acelasi lucru. Ramane la atitudinea fiecaruia daca am si reusit. Eu as zice ca da. Cu un inceput mai slabut, ce-i drept, dar cu un 0-0 maret in fata vice-campioanei mondiale, Franta, fiecare particica din roman savura primul punct in grupa.
Cu un Mutu cat de cat in forma, dupa surprizele neplacute care i-au fost oferite de viata si de patronul de la Chelsea, am ratat poate una din cele mai mari ocazii sa batem Italia, printr-un penalty aparat de Buffon. Ziua de 13 a fost incerta pentru romani, nefiind convinsi daca a fost una norocoasa sau ghinionista.
In tot acest timp, Olanda facea ravagii in "grupa mortii". Cu un 3-0 zdrobitor in fata campioanei mondiale si un 4-1 naucitor cu Franta, Armata Portocalie a lui van Basten defila linistita pe primul loc, cu gandul probabil spre o finala de vis pe 29.
Romania a visat frumos in prima repriza si, desi a dat impresia ca va putea repeta performanta de la Constanta, totul s-a prabusit in minutul 54, cand Huntelaar a trimis in poarta o minge deviata de Engelaar in careul nostru, sub o atmosfera fenomenala creata de suporterii olandezi.
Finalul ne-a gasit cu capul plecat, invinsi cu 2-0, in timp ce dincolo, Franta in inferioritate, suferea la fiecare gol primit in propria plasa.
Atat a fost din aventura Romaniei in Grupa de Foc. Cu Franta ne vom intalni curand, pentru niste preliminarii. Unele foarte importante. Si aviz statisticienilor... Daca Olanda castiga Campionatul European, desi noi am terminat preliminariile in fata ei in grupa, atunci Franta sa se lase invinsa de noi in preliminariile urmatoare, ca sa ajunga in finala, in vara lui 2010. Si daca se poate, sa dispute trofeul suprem cu noi...

Niciun comentariu: